Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád
pro internetový obchod „www.bizu-outlet.com“

Uskutečněním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí platným Občanským zákoníkem anebo Obchodním zákoníkem.

1.Povinnosti prodávajícího nahoru

Prodávající se zavazuje dodat druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky, zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.

Prodávající nezodpovídá za výběr zboží kupujícím, opožděné dodání/nedodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou kupujícího (příjemce).

2. Povinnosti kupujícího nahoru

Kupující se zavazuje zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky, objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit prodávajícímu.

Způsob objednání zboží nahoru

1. REGISTRACE. V internetovém obchodě BIZU-OUTLET.com není možné uskutečnit objednávku bez předchozí registrace. Nakupovat mohou tedy pouze registrovaní přihlášení uživatelé. Při registraci je nutné vyplnit jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a email, při firemní registraci nezapomeňte na IČ a DIČ/IČ DPH (pokud jste plátci). Vyplněné údaje pečlivě zkontrolujte, při zadání chybných údajů se s Vámi nebudeme moci spojit ohledně Vaší objednávky.
2. VLOŽENÍ DO KOŠÍKU. Před vložením Vámi vybraného produktu do košíku vyberte barvu a doplňte počet (případně velikost apod.). Postupujte stejně u všech dalších produktů, které si přejete zakoupit.
3. INFORMAČNÍ SDĚLENÍ V KOŠÍKU. Všímejte si případných informačních sdělení v košíku. Může se jednat o minimální odběr, možnosti slev nebo poštovného zdarma.
4. POKLADNA. Po stlačení oranžového tlačítka „Pokladna“ máte možnost zkontrolovat a upravit objednávku – objednané zboží a doručovací a fakturační adresu. Zvolte způsob dopravy a platby případně napište komentář k objednávce (do jakého termínu zboží potřebujete apod.).
5. DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY. V pravém dolním rohu klikněte na růžové tlačítko „Pokračovat“. Zobrazí se souhrn objednávky, kde máte možnost ještě jednou zkontrolovat všechny detaily objednávky a upravit je. Objednávku odešlete kliknutím na oranžové tlačítko POTVRDIT v pravém dolním rohu.
6. AUTOMATICKÉ POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY. Po úspěšném odeslání objednávky na Vámi zadanou emailovou adresu přijde email s přiloženou pro forma fakturou (shrnutím objednávky) v PDF formátu. Pokud tento email neobdržíte, Vaše objednávka k nám nedorazila, anebo jste zadali chybnou emailovou adresu při registraci. V obou případech nás laskavě kontaktujte na info@bizu-outlet.com
7. STAV OBJEDNÁVKY. Vaše objednávka se v průběhu vyřizování může nacházet v následujících stavech: Čeká na vyřízení, Vyřizuje se, Výzva k platbě, Doručuje se, Doručená, Stornovaná. Stav objednávky je možné zjisti po přihlášení, o změně stavu objednávky Vás budeme informovat emailem.

4. Doba dodání nahoru

Zboží je expedováno od 1 do 10 pracovních dní od obdržení závazné objednávky v závislosti na dni objednání, stavu skladových zásob a zvoleném způsobu platby. Pokud není objednané zboží aktuálně skladem, prodávající kupujícího informuje emailem nebo telefonicky. Následná úprava objednávky, zpoždění expedice nebo storno objednávky je předmětem dohody mezi kupujícím a prodávajícím. Obvykle probíhá expedice 1 x týdně, v předvánočním období 3-4 x týdně. Zboží je odesíláno doporučeně prostřednictvím České pošty nebo kurýrní službou PPL/DHL. Doručení v rámci ČR probíhá obvykle následující pracovní den od podání jak prostřednictvím pošty, tak kurýra. Doručení do SR při zaslání poštou je obvykle do 3-5 pracovních dní, kurýrem do 2 pracovních dní od podání.

PŘI OBJEDNÁVKÁCH, KDY CENA ZBOŽÍ NEPŘESAHUJE 500 Kč s DPH, MŮŽE BÝT DOBA EXPEDICE PRODLOUŽENA AŽ NA 20 PRACOVNÍCH DNÍ.

5. Způsob dopravy a platby objednaného zboží nahoru

Platba předem na bankovní účet. Při tomto způsoby úhrady obdržíte 3% slevu na objednané zboží. Úhradu je třeba uskutečnit na jeden z našich bankovních účtů. Pro Slovenskou republiku je to účet č. 2618379015/1100 vedený u Tatrabanky, pro Českou republiku je to účet č. 670100-2201077548/6210 vedený u mBank. Jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky. Zásilka bude expedována po připsání částky na náš účet, urychlit tento proces je v některých případech možné zasláním potvrzení o převodu na email info@bizu-outlet.com. O odeslání zásilky a podacím čísle Vás budeme informovat v den podání nebo následující den po podání zásilky.


Dobírka - V rámci České republiky je možné zasílat zboží na dobírku prostřednictvím České pošty nebo kurýra PPL. Zboží na dobírku je na Slovensko možné zaslat pouze kurýrem PPL, na území SR je služba zabezpečovaná společností DHL. O odeslání zásilky a čísle zásilky Vás budeme informovat v den podání nebo následující den po podání zásilky.


Osobní odběr v Praze - Dle dohody je zboží předáváno v Uhříněvsi nebo jiném místě dle domluvy. Nejedná se o kamennou prodejnu.

    Způsob platby a poplatky (ceny jsou uvedeny s DPH)
  • Dobírka do ČR – 45 Kč
  • Dobírka do SR - 60 Kč (2,18 €)*
  • Platba předem na bankovní účet v ČR i SR - zdarma, sleva 3% z ceny zboží
  • Platba hotově při osobním odběru v Praze - zdarma
    Způsob dopravy a poplatky (ceny jsou uvedeny s DPH)
  • Doporučená zásilka v rámci ČR prostřednictvím České pošty – 60 Kč
  • Doporučená zásilka do SR prostřednictvím České/Slovenské pošty – 105 Kč (3,82 €)*
  • Kurýr PPL v rámci ČR – 119 Kč
  • Kurýr PPL/DHL do SR – 205 Kč (7,45 €)*
  • Osobní vyzvednutí v Praze – 24 Kč
  • Při ceně zboží nad 3.600 Kč s DPH doprava zdarma

*Propočet na úrovni 27,50 Kč/Euro, cena se může mírně měnit v závislosti na kurzu € vůči Kč dle ČNB

Cena a forma dopravy mimo území ČR a SR bude vždy upravovaná individuálně po dohodě kupujícího s prodávajícím.
Datum aktualizace: červenec 2014

6. Storno objednávky kupujícím nahoru

Kupující má právo stornovat objednávku do 24 hodin po uskutečnění nebo do doby, než bude stav objednávky prodávajícím změn z „čaká na vybavenie“ na „vyřizuje se“, o čemž je kupující informován emailem. V případě pozdního stornování závazné objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu tímto jednáním vzniklou, storno poplatek může být až do výše 100% celkové ceny zboží.

7. Nepřevzetí objednaného zboží kupujícím nahoru

Zákazníci, kteří si objednají zboží na dobírku a následně zásilku nevyzvednou nebo nepřevezmou, budou zveřejněni na našich stránkách a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a smluvní pokuta 1000 Kč.

8. Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží, výměna zboží nahoru

Kupující má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, tj. kupující je povinen oznámení o odstoupení od smlouvy v této lhůtě odeslat prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Nepoškozené a nepoužité zboží je nutné do uvedené lhůty doručit na adresu prodávajícího nebo jinou adresu dle dohody, ne na dobírku! V případě, že je zboží vrácené prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu a obalu, je kupující povinen uhradit prodávajícímu všechny náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebované nebo znečištěné zboží apod.). Poplatek za vyčištění zboží, administrativní poplatek apod. může dosáhnout až 250 Kč. Náklady na vrácení zboží při odstoupení od smlouvy nebo výměně zboží nese kupující. Prodávající je v případě odstoupení od smlouvy povinen kupujícímu vrátit už zaplacenou kupní cenu nebo její část po obdržení vráceného zboží bez zbytečného odkladu. Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve vyši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (nevztahuje se na osobní odběr). Pokud si přejete zboží vrátit, informujte nás nejdříve emailem na info@bizu-outet.com

Tato možnost neslouží k vyzkoušení zboží!

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: BIZU-OUTLET.com, Kateřina Mišurová, Václava Trojana 1505/16, 104 00 Praha 22 – Uhříněves, email: info@bizu-outlet.com

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Číslo objednávky:
Popis, katalogové číslo, barva, počet ks:

Datum objednání zboží:
Datum obdržení zboží (datum, kdy jsem zboží převzal/a):
Vaše jméno a příjmení:
Vaše adresa:
Číslo účtu pro vrácení peněžních prostředků:

Pokud zasíláte odstoupení v listinné podobě, připojte svůj podpis: _____________________
Datum:

* Nehodící škrtněte

9. Záruka a reklamace nahoru

Případné reklamace jsou posuzovány individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem BIZU-OUTLET.com nezodpovídá.


Prodávající se zavazuje vyřešit reklamaci zboží do 30 dní po uplatnění reklamace, pokud se nedohodne prodávající se spotřebitelem na delší době. Kupující nemá nárok na reklamaci vad, na které byla poskytnuta sleva a o kterých ho prodávající informoval.

Na veškerou bižuterii a šperky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé běžným opotřebením a závady vzniklé nesprávným zacházením. Záruka se nevztahuje též na škody vzniklé v důsledku živelné události, násilného poškození, povětrnostních podmínek apod. Doporučujeme si prostudovat naše pokyny v záložce „Aby bižuterie déle vydržela“ na úvodní stránce www.bizu-outlet.com

10. Oznámení reklamace prodávajícímu nahoru

Reklamaci je kupující povinný uplatňovat výhradně e-mailem nebo vyplněním reklamačního formuláře na stránkách Bizu-outlet.com . V reklamaci kupující uvede číslo objednávky / číslo faktury, katalogové číslo výrobku, popis závady a pokud možno fotodokumentaci. Při dodržení tohoto postupu je v některých případech možné vyřídit reklamaci obratem a bez toho, aniž by zákazník musel zboží prodávajícímu fyzicky doručit. Pokud kupující zašle reklamované zboží na adresu prodávajícího bez předchozí emailové komunikace a reklamace se ukáže jako neoprávněná, bude kupujícímu naúčtován manipulační poplatek 100 Kč. Po uhrazení tohoto poplatku na jeden z účtů prodávajícího bude předmětné zboží odesláno prodávajícím zpět na adresu kupujícího.

11. Ochrana osobních údajů nahoru

Prodávající se zavazuje všechny osobní údaje, které je povinen kupující uvádět při registraci v internetovém obchodě, bezpečně uschovávat a zpracovávat jen pro účely v souvislosti s jeho provozem a tyto neposkytovat třetím osobám a to v souladu s platnými legislativními normami.

Kupující svou registrací souhlasí se shromažďováním a používáním informací o něm za výše uvedených podmínek. Kupující též souhlasí, že může být informován o novinkách internetového obchodu ze strany prodávajícího a to e-mailem nebo telefonicky. Pokud si kupující nadále nebude přát tyto informace dostávat, má možnost kdykoliv jejich zasílání ukončit.

12. Intelektuální vlastnictví nahoru

Celý obsah stránek Bizu-outlet.com, Bizu-outlet.cz, Bizu-outlet.sk (ilustrace, texty, názvy, značky, fotky) jsou vlastnictvím značky BIZU-OUTLET.com. Jakákoliv částečná nebo celková reprodukce tohoto obsahu jakýmkoliv způsobem na jakémkoliv podkladě si vyžaduje předem vydaný a výslovný souhlas od BIZU-OUTLET.com. Všechny námi nabízené informace (rozumí se celý obsah stránek www.bizu-outlet.com) jsou chráněné mezinárodním právem týkajícím se intelektuálního vlastnictví a copyright.

BIZU-OUTLET.com Vám nedává právo kopírovat, zobrazovat, anebo šířit jakýkoliv obsah, na který nemáte právo intelektuálního vlastnictví. Každé neoprávněné použití, které poškozuje práva na obsah, patřící jiné osobě, se považuje za trestný čin falšování.

optimalizace PageRank.cz